İETT ile özel halk otobüsü (ÖHO) işletmecileri, İstanbul’un çilesini çeken iki kardeş kuruluştur. Her ne kadar zaman zaman küçük rekabetler olsa da işlev olarak aynı görevi görüyorlar…
Bu görevin çilekeş çalışanları, gününün yarısından fazlasını araçlarının başında geçiriyorlar. Bir yandan İstanbul ’un trafiğiyle mücadele ediyor, diğer taraftan da yolculara hizmet vermeye çalışıyorlar… Öte yandan akşama kadar yolcular tarafından sorulan her soruya da cevap veriyorlar…
Sektör çalışanlarımız belki de günümüz iş sektörünün en zor işini icra ediyorlar!.. Zaman zaman psikolojik savaş veriyorlar!.. Benim önerim bu sektöre hizmet eden bu insanlara, İETT Genel Müdürü Hayri Baraçlı Bey ve özel halk otobüs yöneticilerinin bir organizasyon yaparak bu kardeş kuruluşların çilekeş çalışanlarına moral motivasyon gecesi düzenlemesidir. Aynı çatı altında İETT, özel halk otobüs personel ve yöneticilerini buluşturmasıdır.
Göksal Purtuloğlu
E-mail: purtuloglu_61@hotmail.com
Göksal Purtuloğlu
Varoluş!
Hayrettin Yağız
Nefes almayı unuttuk!
Av. Recep Hardal
Dijital Özgürlük mü, Dijital Koruma mı?
Doç. Dr. Ramazan Arıcı
2026 Yılı ve Beklentiler
İlhan Kılınç
Lojistikten Sanata
Hande Özgül
Kalp atışı
Sefa Ezgin
Yeşil Lojistik
Caner Tan
Eşitlik sağlandı!..
Turgay Saraçlı
Otobüsçüler Otelciler ve Angajmanları
Ahmet Tekin
Sektörün kanadında mermi yarası var