Korona Virüs salgını ile mücadele de bir yılı geride bıraktık. Ülke olarak gerçekten zor bir dönemden geçiyoruz. Salgını kontrol altında tutmaya çalışan hükümet, bir dizi önlemleri de hayata geçiriyor. İçişleri Bakanlığı, yayımladığı genelge ile sokağa çıkmayı yasakladı. 17 günlük kapanma döneminde de İstanbul’u terk ettim.
Memleketim olan Trabzon’un Köprübaşı ilçesine bağlı Filanlı Mahallesi'ndeyim. Buradan öncelikle İstanbul şehir içi toplu taşıma esnaf arkadaşlarımın ve de İETT Genel Müdürümüz Alper Bilgili’den en alt kademesine kadar çalışanlarının mübarek Ramazan Bayramı’nı kutluyorum.
Esnafımıza; kazasız, belasız, sağlıklı ve de huzur dolu günler diliyorum. Aslında yazacak çok şey var!.. Lakin tüm ülke olarak 3’üncü Bayramı da mutsuz ve huzursuz geçirdik. Taşımacı esnafı olarak ekonomik anlamında sıkıntı içerisindeyiz. Tabiri yerindeyse, Bayram benim neyime? Kan damlar yüreğime, dizeleri her şeyi anlatıyor.
Bu bayram günü kimseyi suçlayacak değilim!.. Bilindiği üzere ülke genelinde olduğu gibi İstanbul genelinde de ciddi ekonomik sıkıntı var. Görüştüğüm birçok yetkili ödeme için yoğun çalışma içerisinde olduğunu dile getiriyor. İnşallah acil çözüm bulunur, esnaf bir nebze olsun rahatlar.
Göksal Purtuloğlu
Tel: 0533 422 22 77
E-Mail: purtuloglu_61@hotmail.com
Göksal Purtuloğlu
Varoluş!
Hayrettin Yağız
Nefes almayı unuttuk!
Av. Recep Hardal
Dijital Özgürlük mü, Dijital Koruma mı?
Doç. Dr. Ramazan Arıcı
2026 Yılı ve Beklentiler
İlhan Kılınç
Lojistikten Sanata
Hande Özgül
Kalp atışı
Sefa Ezgin
Yeşil Lojistik
Caner Tan
Eşitlik sağlandı!..
Turgay Saraçlı
Otobüsçüler Otelciler ve Angajmanları
Ahmet Tekin
Sektörün kanadında mermi yarası var